Ruimtes
1321
De plenaire ruimte ‘1321’ bevindt zich in een apart gebouw op het erf van Gillishof. Het biedt plaats aan maximaal 30 personen zittend en in een receptie-opstelling aan 60 personen. De oppervlakte bedraagt 100 m2. De ruimte is tevens voorzien van een gezellig bargedeelte. Na gedane zaken serveren wij hier op verzoek een borrel.
't Bakhuis
in het oude bakhuis op de binnenplaats bevindt zich een Coffee Corner . In kleine setting is deze ruimte ideaal voor een brainstormsessie, vergadering of in geval u uw gezelschap wilt opdelen. De ruimte is geschikt voor max. 8 deelnemers
Opstellingen plenaire ruimte 1321
Onze plenaire ruimte ‘1321’ is zowel geschikt voor formele als informele bijeenkomsten. Het kiezen van de juiste opstelling is hierbij van groot belang. Wij helpen je graag bij het maken van deze keuze.
School
Deze opstelling is geschikt voor formele presentaties waarbij de focus ligt op de spreker. Er staan tafels opgesteld waardoor de deelnemers de mogelijkheid hebben om notities te maken.
Theater
Deze opstelling is geschikt voor formele bijeenkomsten, zoals een presentatie voor een grotere groep. Interactie speelt een minder belangrijke rol en de focus ligt op de spreker. Er staan geen tafels bij de deelnemers.
U-Vorm
De u-vorm is een wat informelere setting die geschikt is voor een kleiner groepsoverleg met een interactief doel, zoals een brainstormsessie.
Diner
Staat er een diner op het programma? Dan is de diner opstelling ook een mogelijkheid. Iedereen kan elkaar makkelijk aankijken en met elkaar spreken.
Carré
Carré is geschikt voor een bijeenkomst zonder presentatie, bijvoorbeeld voor overleg en besluitvorming. De tafels staan aaneengesloten in een vierkant en iedere deelnemer kan elkaar aankijken.
Caberet
Deze opstelling is ideaal voor sessies waar tussendoor in groepjes overlegd of gebrainstormd moet worden. De losse tafels hebben zicht op de spreker, wat deze vorm geschikt maakt voor interactieve presentaties.
Receptie
Deze informele opstelling is zeer geschikt voor feestelijke bijeenkomsten of evenementen en maakt het voor gasten makkelijker om met elkaar in contact te komen en rond te lopen.